Forever Young

Sekolah oh Sekolah :)
Tuesday 20 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
Sedap je pompuan ni baring kan ? HAHA :D

Heyhoi :) Hmm ngantok lah .. Nak tido macam pompuan atas tu :D Hhahaha .. Yeaahh lagi 2 weeks skolah dah nak start .. Skolah akan start pada hari Rabu bersamaan 4 Januari 2012 .. Miahaha :3 Perasaan aku ? Hm happy ada takut pun ada .. Yelah next year PMR year ! Foine eng aku berterabur .. Hihi .. But aku lagi suka skolah sbb .. Entah , aku suka skolah .. And i miss my BFF so much .. hihiw >.< Next year class kiteorg dekat je .. so balik boleh jalan sesama kan FAD ? kau dah cakap ngn aku :D Hmm next year bestie aku , Pyka Boo dah tak sama kelas dgn aku and biella :'( so sad . dah tak boleh nak gelak macam hantu dalam kelas .. Dah tak boleh nk gedikgedik dekat ckgu mcm tahun ni kan pyka kan ? :( Boleh buat ngn biella je .. Hahahaha , biella pun jadi lah ;) bestie aku jugak minah tu .. Sayang diorang ohh :DD FAD lagi aku sayang .. sgt-2 :P She's mine okay ?! ;DD
Hehehe (: Hm next year aku taktaw la spe akn jdi ustazah kiteorg .. Hope dapat ustazah yang best-2.. Next year maybe aku akn ddk dgn fatini .. Hihiw >.< Biella duk belakang aku .. Btw thnks biella tulis psl aku .. Hoho , terharu lah :') Iloveyotoo baby :* Dah la .. K boiboi .. Night guys .. <3


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction